Nieuw kindcentrum in willemsbuiten

Nieuw kindcentrum in Willemsbuiten!

Mijn naam is Marieke Hamburg en wil me graag aan u voorstellen als de nieuwe directeur van het kindcentrum dat Xpect Primair en Humankind samen gaan realiseren in Willemsbuiten. Ik kan niet wachten om van start te gaan. Na een zestal jaren als schoolleider van BS De Vijf Hoeven heb ik énorm veel zin in deze nieuwe uitdaging in jullie prachtige wijk.

Het nieuwe kindcentrum moet een centrale en verbindende plaats in de wijk worden waar alle kinderen (en hun ouders) zich welkom en gezien voelen. Op dit moment zijn we met een voorbereidingsgroep plannen aan het uitwerken voor een vernieuwend en fris concept. Op zéér korte termijn gaan we u hierover meer inhoudelijk informeren. Het belooft een kindcentrum van deze tijd te worden waarin opvang en onderwijs hand in hand samenwerken en kinderen hun eigen pad kunnen bewandelen. We zullen ervoor zorgen dat kinderen kunnen ontdekken en ervaren maar hechten ook aan goede instructies die door kundige professionals worden gegeven. Ook over onze startdatum, tijdelijke locatie en natuurlijk ook de mogelijkheden tot aanmelding c.q. kennismaking hoort u spoedig meer. Deze week heb ik al een tweetal betrokken leden van de wijkvereniging Willemsbuiten mogen ontmoeten. Wat fijn dat we elkaar al weten te vinden. Vanzelfsprekend zullen wij met onze professionals onze oren nog te luisteren leggen bij toekomstige ouders en ophalen wat de wensen en behoeften zijn in relatie tot ons nieuwe kindcentrum.

Wijkbewoners hebben in het najaar van 2020 erg enthousiast gereageerd op onze oproep om een passende naam te bedenken voor het nieuwe kindcentrum. En er is door ons een keuze gemaakt. Houd de (sociale) media goed in de gaten want zeer binnenkort wordt de naam van ons kindcentrum bekend gemaakt!

Voor onze campagne en website zijn wij op zoek naar kinderen uit de wijk die door ons gefotografeerd mogen en willen worden.

Is uw kind tussen de 2 en 9 jaar en vindt u het leuk om uw kind terug te zien op onze posters/ flyers en website? Stuur dan z.s.m. een mailtje naar nieuwkc@xpectprimair.nl met uw contactgegevens. Wij nemen dan snel contact met u op!

Een vriendelijke groet en tot snel! Namens Xpect Primair en Humankind, Marieke Hamburg

91 views0 comments