WhatsApp Image 2021-10-11 at 07.16.44.jpeg

Het spookt in Willemsbuiten. Durf jij snoepjes te verzamelen door aan te bellen bij onze buurtbewoners? Samen maken we er een feestje van. Misschien heb je nog een leuk kostuum of een lampioen wat dit feestje compleet maakt. Vergeet je niet je emmertje mee te nemen waar je jouw snoepjes in kan bewaren.

In het kort:

Wanneer: Zaterdag 30 oktober 2021, 18:00-20:00

Waar: Willemsbuiten, buurt 1 t/m 6

Kosten: Gratis p.p.

Wil je jouw huis opgeven waar de kindjes langs kunnen komen? Klik dan hier.

Graag willen we je vragen om de flyer voor je huis op te hangen. Deze flyer kan je vinden op facebook.

Meedoen als loper:

Je hoeft je niet in te schrijven, maar om enigszins een inschatting te kunnen maken van het aantal deelnemers (i.v.m. inkoop broodjes knakworst/chocolademelk) verzoeken we jullie om onder dit bericht aan te geven met hoeveel personen je meeloopt. We willen wachtrijen voorkomen bij de deelnemende huizen, dus we vragen jullie om de tocht te starten in je eigen buurtje (buurtjeskaart wordt gedeeld in de commentaar sectie). Op de pleinen van buurtje 1 t/m 6 staat er om 18:00 een vrijwilliger klaar waarbij je een kaartje op kunt halen met daarop de deelnemende huizen.

Na het bezoeken van de huizen in je eigen buurtje loop je door naar het volgende buurtje (oplopend).

Voorbeeld: Woon je in buurtje 4, dan doe je eerst buurtje 4 en loop je vervolgens door naar buurtje 5 en 6 om daarna naar buurtje 1,2 en 3 te lopen.

Bij buurtje 1 is er voor iedereen een broodje knakworst en een beker warme chocolademelk te halen in de tent op het plein.

We hopen natuurlijk jullie allemaal 30 oktober te mogen begroeten en hopen op een grote opkomst.

Meedoen als huis:

Wil je ook meedoen met je huis, klik dan hier.

We zetten dan een icoontje bij je huis op een plattegrond die we uitdelen aan de lopers.

Om het de lopers nog makkelijker te maken, kun je onze flyer uitprinten en voor je raam plakken. Wil je de flyet uitprinten en ophangen? Klik dan hier.

110-1100849_halloween-vector-free-png-border-halloween.png